Deutschland, Hier Komme Ich!

Snart är det dags att åka till Bochum i Tyskland! Jag är så nervös och exalterad som det är möjligt att vara utan att bli en supernova. Jag ska flyga för första gången. Jag ska träffa några trevliga tyska vänner som jag har pratat med ganska länge. Med dem har jag även planerat in en hel del roligheter. Det kommer att bli jättekul!

ServiusTheBear
2012-01-24 @ 22:14:27

Missing you. Hope you are having fun over in Germany. Cant wait to hear what you having been up to.

David
2012-02-01 @ 18:21:24
URL: http://fenixdrommar.blogspot.com

Hejsan! Tänkte säga att jag länkade till din blogg i länklistan på min blogg. Tycker du att det var en dålig idé så är det bara att hojta till så försvinner den illa kvickt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0