Tiden går för snabbt!

Mycket skall hinnas med dessa dagar. Men när jag loggar in och ser att det, trots mina få inlägg, finns folk som läser detta så kan jag inte låta bli att skriva en rad eller två.

Det har hänt en del på sistonde. Jag har lyckats få ännu ett MVG och detta i Engelska A, vilket känns superbra! Hade inte skolan krånglat till saker så mycket så hade allt gått som en dans!

Sedan har jag och karln varit nere i Skåne och spenderat våran jul och det var jättemysigt, och skönt med för den delen. En stund utan stressen av allt som skall göras.

Nä, nu är det dags att ännu en gång fatta boken i Samhällskunskap. Tack och hej, forget mig ej.


 








 

 

Vårat veganska lilla julbord.

 

Tomten var mycket speciell i år. Han hade två tomteluvor istället för en.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0